گلفوود

گلفود دبی، بزرگ‌ترین نمایشگاه آشپزی جهان

GulFood، بزرگ‌ترین رویداد سالانه غذا و نوشیدنی در سطح جهان که با نام F&B شناخته میشود وبه مدت 5 روز و از تاریخ 30 بهمن تا 4 اسفند 1402 برابر با 19 تا 23 فوریه 2024 برگزارخواهد شد. گلفود ایونت بین المللی است که جهت گرد هم آمدن جمعی از تولیدکنندگان، صادرکنندگان، وارد کنندگان، سرمایه‌گذاران بزرگ و ایده‌پردازان در زمینه‌ی صنایع غذا و نوشیدنی برگزار می‌شود.در رویداد بزرگ GulFood، فعالان حوزه‌های آشپزی، صنعت غذا و نوشیدنی از چندین کشور دنیا حضور دارند و هر گونه نوآوری، ایده‌های خلاق، پژوهش‌های تازه و آینده نگری در مورد غذا و نوشیدنی را به اشتراک می گذارند. ایونت بین المللی گلفود، فرصتی مناسب برای شرکت‌ها و فعالان صنعت غذا و نوشیدنی است تا ارتباطات خود را تقویت کرده و از جدیدترین روند و فرصت‌های بازار آگاه شوند. این رویداد یک فرصت بی‌نظیر برای ارتقاء همکاری‌ها، ایجاد شبکه‌های حرفه‌ای و افزایش فروش و صادرات محصولات است.

در نمایشگاه Gulfood دبی چه مواردی ارائه می‌شود؟

شرکت کنندگان نمایشگاه گلفود که شامل تأمین کننده‌ها، تولید کنندگان و توزیع کنندگان می‌شوند در هشت بخش، خوراکی و محصولات غذایی خود را ارائه می‌کنند. در گلفود، راجع به آخرین استانداردهای جهانی غذا، تغذیه سالم و دستاوردهای جدید، اطلاعات مفید ارائه می‌شود.

گلفود 2024

در اینجا، اهمیت شبکه‌سازی به عنوان یکی از عوامل کلیدی برای شناسایی فرصت‌های جدید و ایجاد روابط مفید و پایدار را دو چندان می کند. با توجه به حضور بسیاری از مدیران ارشد و میانی و همچنین سرمایه‌گذاران در این رویداد، فرصتی مناسب برای برقراری ارتباط و همکاری موثری با سایر شرکت‌کنندگان ایجاد می شود. نمایشگاه GulFood 2024 با هدف تسهیل شبکه‌سازی، اطلاع‌رسانی درباره وضعیت صنعت و ایجاد فرصت‌های همکاری و سرمایه‌گذاری مشترک در یک محیط دوستانه و صمیمی برنامه‌ریزی و برگزار شده است.

اهداف نمایشگاه Gulfood

هدف اصلی از برگزاری رویداد گلفود، فراهم آوردن یک فرصت مناسب برای ملاقات رو در رو با فعالان صنایع غذایی است. گلفود به شرکت‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا ارتباط مستقیمی با یکدیگر برقرار کنند و از تبادل ایده‌ها و تجربیات در جهت پیشرفت صنعت غذا بهرمند شوند. علاوه بر آن، این رویداد به شرکت‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا بازارهای جدید را کشف کرده و روابط تجاری خود را گسترش دهند.

یکی از اهداف دیگر گلفود، معرفی برندها و ایجاد فرصت‌های شبکه‌سازی است. شرکت‌کنندگان این فرصت را خواهند داشت تا برند خود را به جامعه صنایع غذایی معرفی کرده و با همکاران و مشتریان جدید آشنا شوند. همچنین، در رویداد گلفود، راهکارهای حضور موفق در بازارهای بین‌المللی مورد بررسی قرار می‌گیرد. این امکان به شرکت‌کنندگان داده می‌شود تا از تجربیات دیگران در موفقیت در بازارهای جهانی بهره‌مند شوند و استراتژی‌های خود را بر اساس آنها بهبود بخشند.

در نهایت، تبادل اطلاعات و آگاهی از آخرین اخبار، تحولات و روندها در صنایع غذا و نوشیدنی از جمله اهداف مهم گلفود است. این رویداد فرصتی فراهم می‌کند تا اطلاعات جدید و به‌روز درباره‌ی فناوری‌ها، روش‌های تولید، بازارهای هدف و سایر موضوعات مرتبط با صنعت غذا و نوشیدنی به اشتراک گذاشته شود.

چه افرادی در این رویداد شرکت کرده اند؟

  • نمایندگان تشکل‌های صنایع غذایی ایران
  • فعالان صنایع غذایی ایران
  • نمایندگان دفاتر تجاری مقیم امارات
  • نمایندگان سفارتخانه‌های خارجی مقیم امارات
  • نمایندگان اتاق‌های بازرگانی سراسر جهان 
  • نمایندگان هتل های امارات 
  • نمایندگان رستوران های امارات 
  • فعالان صنایع غذایی امارات 
  • نمایندگان فروشگاههای زنجیره ای امارات 
  • پاویونهای حاضر در نمایشگاه گالفود
  • غرفه داران نمایشگاههای گلفود از ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۴ 
  • غرفه داران نمایشگاه محصولات ارگانیک و طبیعی خاورمیانه دبی
بازدید از نمایشگاه گلفود

محصولاتی که در ایونت گلفود به نمایش گذاشته شده عبارتند از:

نوشیدنی ها محصولات ارگانیکصنایع تبدیلی
فرآورده های لبنی غذاهای حلال غذاهای دریایی
خشکبار چاشنی ها سس ها ادویه جاتغذاهای ویژه وگان گیاهخواران
تنقلاتعرقیات گیاهی آراد
میوه و سبزیجات روغن و فرآورده های روغنی نان
غلات و دانه ها گوشت فرآورده های گوشتی تخم مرغ و فرآورده های
چای و قهوهمحصولات پروتئینیماشین آلات تجهیزات و تکنولوژی
شیرینی و شکلات غذاهای کنسروی و آماده برنج
انواع خرما زيتونصنایع غذایی
زعفران آب

چشم اندازهای Gulfood 2024

شرکت در گلفود، یک فرصت عالی برای تأمین کنندگان مواد غذایی، توزیع کنندگان، خرده فروش‌ها و عمده فروش‌های غذا و نوشیدنی، رستوران دارها، صاحبان هتل‌ها، سرآشپزها و رهبران و مشاوران فکری آن‌ها در این صنعت است. افراد مشغول در این حوزه، با حضور در این رویداد سراسری، امکان برقراری ارتباط با برترین برندها، متخصصان آشپزی، کارآفرین‌ها، پژوهشگران، مقامات دولتی، رسانه‌های تخصصی و افراد مشهور در این زمینه را خواهند داشت. نمایشگاه F & B دبی، فرصتی برای آگاهی و به اشتراک گذاری محصولات نوآورانه و مسیر آینده است. رویدادی است که متفاوت‌ترین ارتباط‌ها و گفت‌وگوها در حوزه غذا و نوشیدنی را به خود می‌بیند.

گلفود، محصولات و خدمات بیش از 5000 شرکت از 120 کشور و 5 قاره جهان را در DICEC که مرکز همایش و نمایشگاه بین المللی است، ارائه می‌کند. در این نمایشگاه، مراسم افتخاری که می‌تواند شامل دریافت جایزه نوآوری و برنامه‌های استارت آپی باشد، برگزار می‌شود. در زمینه آموزش صنعت غذا و نوشیدنی هم کنفرانس‌هایی کاملاً مفید ارائه می‌دهد. در این رویداد 5 روزه، کنفرانس Gulfood Inspire هم برگزار شد که محتواهای بسیار مفید و جذاب از سوی بیش از 200 سخنران حرفه‌ای، ارائه شد.

حضور جواهر سیاه در نمایشگاه بین المللی گلفود دبی

تیم بازرگانی جواهر سیاه که فعالیت تجاری آن در صنعت خرما است، برای پیشرفت و اطلاع از دانش جهانی خرما، یکی از اعضای خود را به عنوان نماینده BlackJewelDates راهی این نمایشگاه بزرگ نمود. در این نمایشگاه پنج روزه، اطلاعات مفیدی در مورد آخرین دستاوردهای مهم در حوزه تولید، توزیع و بسته بندی انواع خرما دریافت شد.

نمایشگاه گلفود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

در این مقاله می‌خوانید: